نهال گردو پاکوتاه خوشه ای ایرانی
نوشته شده توسط : palizgerdo

نهال گردو پا کوتاه خوشه ای ایرانی:

نهال گردو پا کوتاه خوشه ای ایرانی دارای انواع بسیار زیادی می باشد که می توان با توجه به خصوصیات برتر آنها ، اقدام به تهیه هوشمندانه ی آنها نمایید. در انتخاب نهال گردو پا کوتاه باید موارد بسیار زیادی را در نظر بگیرید. در ابتدا باید در نظر داشته باشید که نهال مورد نظر شما مناسب چه منطقه ای می باشد؟  برخی از نهال گردو پاکوتاه خوشه ای ایرانی دارای میزان باردهی درخت گردو بسیار مناسبی هستند اما زود گل خواهند بود. استفاده از این نهال ها در مناطقی که آب و هوای خشک و سرد دارند، اصلا انتخاب مناسبی نخواهد بود. باید با توجه به آب و هوای منطقه نهال گردو مورد نظر را انتخاب و مورد استفاده قرار داد. علاوه بر توجه به آب و هوای منطقه در انتخاب نهال ، باید به نحوه کاشت ، داشت ، نهال گردو نیز دقت فراوانی داشت تا از محصول بسیار مناسبی برخوردار گشت. یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای باغداران قیمت نهال گردو خواهد بود. استفاده از نهالی که هم از کیفیت مناسب و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد می تواند هوشمندانه ترین انتخاب برای باغداران به شمار آید .

نهال گردو خوشه ای پاکوتاه ایرانی

خصوصیات نهال گردو پا کوتاه خوشه ای ایرانی:

هر نهالی از مشخصات گردوی خاصی برخوردار می باشد . در نهالهای گردوی پاکوتاه خوشه ای ایرانی نیز می توان به مشخصات خاصی اشاره نمود. این نهالها با توجه به نام آنها از ارتفاع کوتاهی برخوردار هستند که می تواند یکی از مهمترین المان های انتخاب این نهالها در نظر گرفته شود. همچنین این نهال ها دارای محصولات خوشه ای هستند که نشان دهنده ی عملکرد درخت گردو به بهترین نحو خواهد بود. این نهال ها اغلب دارای محصولات بسیار خوشمزه و پر فروشی هستند که از بازار تجاری بسیار گرمی نیز برخوردار خواهند بود. برخی از این نهال گردو زود بارده و پر بار هستند . اما برخی دیگر از این نهال ها دیربارده و همچنین مقاوم می باشند. اغلب از محصولات زودبارده در مناطق خوش آب و هوا و گرم بهره می برند. اما از محصولات دیربارده و همچنین مقاوم در مناطقی که سردسیر بوده و دارای آب و هوای خشک می باشند استفاده خواهند نمود. اغلب میوه های این محصول دارای اندازه های متوسط رو به درشتی خواهد بود که توجه باغداران را به خود جلب می نماید.

نهال گردو خوشه ای ایرانی

نهال گردو خوشه ای

مدت آبیاری:

7000-1000 متر مکعب در هکتار – هر 7-10 روز یک بار در سایه انداز

حداکثر عملکرد میوه در هکتار: 

متوسط عملکرد در هر هکتار 6200 کیلو گرم

سهولت جدا شدن مغز از پوست چوبی: به راحتی جدا می شود.

ارتفاع نهال گردو پا کوتاه خوشه ای :

همانطور که از نام این محصول کاملا مشخص خواهد بود، ارتفاع در این نهال ها اغلب تا میزان 1 متر تا 1.5 متر خواهد بود. ارتفاع درخت گردو می تواند در نحوه ای میزان باردهی درخت گردو بسیار اثر گذار باشد. نهال های پا کوتاه اغلب از باردهی بیشتری برخوردار خواهند بود. یکی از مشخصات نهال گردو پا کوتاه خوشه ای ، ارتفاع بسیار مناسب آن ها خواهد بود. باغداران می توانند در زمان برداشت محصول به راحتی اقدام به برداشت محصول خود نمایند. به دلایلی که در بالا ذکر شد ، فروش نهال گردو پا کوتاه خوشه ای در بازار فروش درخت گردو از طرفداران بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.

نهال گردو خوشه ای پاکوتاه

نهال گردو خوشه ای

خرید درخت گردو :

اگر شما به دنبال خرید نهال گردو پاکوتاه خوشه ای ایرانی هستید باید به عوامل بسیار زیادی دقت نمایید. توجه به برخی از موارد سبب می شود که شما انتخاب هوشمندانه و مناسبی را برای دستیابی به محصول مناسب انجام دهید. دقت به بازار فروش گردو ، فواصل کاشت نهال گردو ، قیمت درخت گردو ،نحوه ای میزان باردهی نهال گردو ، عملکرد نهال گردو در مناطق آب و هوایی مختلف ، نحوه ای کاشت ، داشت گردو و بسیاری دیگر از مواردی که می توانند در خرید و رشد نهال گردو پاکوتاه خوشه ای ایرانی نقش داشته باشند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهند بود. بهتر است خرید این نهالها از مراکزی صورت گیرد که محصولات ارائه شده در آنجا از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار گردد. برخی از این محصولات از شناسنامه برخوردار می باشند که هویت نهال را به طور کامل شرح خواهد داد. برخی از این نهالها از ریشه های بسیار ضعیفی برخوردار می باشند که باید در هنگام خرید به این موضوع دقت بسیار زیادی داشته باشید تا در حین جا به جایی و همچنین در حین کاشت آسیب جدی به محصول وارد ننمایید. بسیاری از این ارقام گردو از میوه های جانبی نیز برخوردار می باشند. با داشتن اطلاعات کافی و مناسب می توانید خرید بی نظیری را در این زمینه تجربه نمایید.





:: برچسب‌ها: نهالستان ایران نهال گردو , نهال گردوی ایرانی , نهال گردو خوشه ای ایرانی , نهال گردو خوشه ای ایران , نهال گردو ایران , بهترین نهال گردوی ایران , ایران نهال گردو , انواع نهال گردو در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: